Biztosított-e Magyarország nemzet-, és honvédelmi-, valamint államigazgatási biztonsága?

Pártunk 2010. február 12.-i felhívásában hosszasan taglalta azt a kérdést, hogy legitim lesz-e a 2010-es országgyűlési választás? Ezt megerősítve 2010. február 17.-én jeleztük, hogy a továbbra is fennálló anomáliák miatt és részben azok feloldásának érdekében, valamint az összmagyar nemzeti érdek figyelembevételével megalakult az Alternatív Magyar Országgyűlés.

Akkor még nem volt látható azon eseménysorozat, amelynek kapcsán újra fel kell vetnünk azt a kérdést, hogy legitim lesz-e a 2010-es Országgyűlési Választás. 2010. március 17.-én a koradélutáni órákban Magyarország légterébe kettő, a kor legmodernebb technikájával, lehallgató berendezéseivel és kommunikációt befolyásoló képességekkel rendelkező kémrepülőgép érkezett és járta be a magyar légteret Ferihegy civil légibázist is érintő betonérintéses berepüléssel. A következő nyilatkozatok („maszatolások”) hangzottak el: Külügyminisztérium: kettő nappal előtte tudtuk meg, hogy két állami gép érkezik idegen országból. Nemzeti Közlekedési Hatóság Légügyi Hatósága: mi adtunk engedélyt két idegen felségjelzésű állami gép berepülésére. Honvédelmi Minisztérium: semmilyen értesítést nem kaptunk, sem külföldi megkeresést, sem pedig belföldi társminisztériumoktól vagy a Légügyi Hatóságtól.

Fentiek függvényében több kérdés adódik:

  • 1. A kormányon belül működő minisztériumok és intézmények, ha kellett volna, miért nem értesítették egymást?
  • 2. Ha a Magyar Honvédség semmifajta értesítést nem kapott idegen felségjelű katonai kémgépek magyarországi berepülésére, azok hogyan jöhettek be egészen Budapest térségébe, feltérképezve a védett magyar katonai és nemzetbiztonsági pontokat, lehallgatva a teljes magyar állami és magánjellegű kommunikációt?
  • 3. Tekintettel arra, hogy a jelzett kémrepülőgépek oly magas szintű, szuper technikával rendelkeznek, amely a teljes magyar államigazgatás nemzetbiztonsági, honvédségi és napjainkban fontos választási kommunikáció feltérképezésére és befolyásolására alkalmas, nem volt-e éppen az a cél, hogy ezek közül valamelyik megemlített kommunikációs csomag valakik számára akár a megismerés szintjéig, akár a befolyásolás fokozatáig napjainkban rendkívül fontossá vált.
  • 4. Ha úgy repülhetnek be szupertechnikával rendelkező kémgépek az országba, és azt csinálhatnak, amit akarnak, akkor vajon hányszor fordulhatott ez már elő, és hányszor fog még ez előfordulni?
  • 5. Kb. 40 évvel ezelőtt a Malév rendszeresített civil repülőjárata kijelölt légifolyosón repült 280 fő civil utassal Jordánia és Izrael légterében. Az izraeli légielhárítás a szabályosan közlekedő civil utasszállító gépet csak azért lőtte le, mert úgy gondolta, hogy a 280 civil utas között van egy terrorista.
  • 6. Szeretnénk megtudni, hogy a magyar légielhárítás az engedély nélkül berepülő és Magyarország felett „grasszáló” két kémgépet a törvényes jognak megfelelően miért nem szorította ki Magyarország légteréből vagy miért nem kényszerítette leszállásra annak érdekében, hogy a felelősségrevonás megtörténhessen?

Sajnálatos módon sok felvetés merült fel, sok „maszatolás” történt a magyarázatokban, és kérdésként merül fel:

  • 1. biztosított-e Magyarország honvédelmi és nemzetbiztonsága?
  • 2. legitim lesz-e a 2010-es Országgyűlési Választás?

Amennyiben az elektronikai hálózat működésében ilyen anomáliák lehetségesek, úgy érezzük, mind a két kérdés vonatkozásában a magyar nemzet tagjainak félelmei és kétségei lehetnek.

Néppárt elnöksége
Alternatív Magyar Országgyűlés